Płatności i raty

Jeśli nie chcesz płacić całej kwoty od razu, możesz skorzystać z kilku sposobów płatności:

1. Płacę za 30 dni bez prowizji – Klarna, PayPo, Twisto.
2. Rozbicie płatności na 3 raty bez prowizji – Klarna [automatyczne pobranie pieniędzy z konta lub ręczne przelewy].
3. Rozbicie płatności na 5 lub 10 rat bez prowizji – PayU Raty [składasz wniosek o raty w banku].

Dostęp do szkolenia otrzymujesz od razu – nie musisz czekać, aż opłacisz całość.

Nawet jeśli kupisz szkolenie na raty, możesz dokonać zwrotu przez 14 dni. Jeśli chcesz zrobić zwrot, wystarczy, że napiszesz do nas maila na akademiakobido@gmail.com Robimy przelew zwrotny w 24h, w dni robocze.

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z płatnością napisz na akademiakobido@gmail.com – pomożemy.

Poniżej znajdziesz dokładne instrukcje, jak złożyć zamówienie.

Płacę za 30 dni bez prowizji – Klarna, PayPo, Twisto.

1. Wybierz pakiet na stronie z ofertą i złóż zamówienie.

2. Wybierz płatność PayU. Uzupełnij formularz zamówienia i kliknij „Zamawiam i płacę”:

3. W nowym oknie wybierz płatność „Płacę później”:

3. Następnie wybierz jedną z płatności: Klarna, PayPo, Twisto. Wszystkie oferują płatność za 30 dni (dodatkowo z Klarną można rozbić płatność na 3 raty). Wszystkie są bez prowizji.

4. System pokieruje Cię przez weryfikację tożsamości.


Rozbicie płatności na 5 lub 10 rat bez prowizji – PayU Raty [ręczne przelewy, wniosek w banku].

1. Wybierz pakiet na stronie z ofertą i złóż zamówienie.

2. Wybierz płatność PayU. Uzupełnij formularz zamówienia i kliknij „Zamawiam i płacę”:

3. W nowym oknie wybierz płatność RATY:

4. Wybierz 10 lub 5 comiesięcznych rat 0% (raty zero) i przejdź do wniosku. Opcja 20 rat i więcej jest obarczona odsetkami (symulacja na grafice poniżej). Jeśli w trakcie płacenia rat uznasz, że chcesz zapłacić całość – możesz to zrobić. Wystarczy, że skontaktujesz się z bankiem, w którym wnioskujesz o raty. (Ceny na screenshocie są przykładowe)

5. System pokieruje Cię przez wniosek.

  • Formularz będzie prowadził krok po kroku, aż do momentu wysłania wniosku o rozłożenie zakupu na raty.
  • W przypadku pomyślnej weryfikacji wniosku przez Organizację Finansującą, zamówienie zostanie przekazane do realizacji. Dowód zakupu w postaci faktury lub paragonu, w zależności od podanych danych, otrzymasz drogą mailową.
  • Komunikacja w sprawie płatności za kolejne raty będzie odbywała się już bezpośrednio z operatorem płatności – PayU lub Organizacja Finansującą zakup.

Najczęściej zadawane pytania (PayU Raty)

Kto udziela kredytu konsumenckiego na zakupy?

Banki lub instytucje pożyczkowe, które współpracują z PayU na podstawie odrębnych umów, w szczególności w zakresie udzielania kredytu Klientom celem dokonania umożliwienia dokonania Płatności z wykorzystaniem opcji kredytu (Raty PayU) oraz odroczonych płatności (PayU Płacę Później). Zapoznaj się z aktualną listą Organizacji finansujących -> POKAŻ

Jak wygląda procedura zwrotu w przypadku zakupu na raty?

Zgodnie z art. 27. ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 30 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

  • Wystarczy, że napiszesz, że chcesz zwrot pieniędzy na: akademiakobido@gmail.com
  • Robimy przelew zwrotny w 24h, w dni robocze.

Czy mogę wziąć raty na firmę?

W formularzu kredytowym wymagane jest podanie danych osobowych, takich jak między innymi imię, nazwisko i numer PESEL. Po wypełnieniu formularza, trzeba dokonać przelewu weryfikacyjnego ze swojego konta bankowego. Jest to konieczny krok, który weryfikuje tożsamość oraz prawidłowość podanych danych we wniosku kredytowym. W przypadku rozbieżności kredyt nie zostanie udzielony. Osoby posiadające JDG, mogą we wniosku kredytowym podać swoją JDG jako źródło dochodu, jednak kredyt sam w sobie jest udzielany dla osoby fizycznej. Jeśli potrzebujesz FV, podaj dane swojej firmy jeszcze na etapie składania zamówienia w koszyku.

Co się stanie, jeśli nie dostanę pożyczki?

Twój zakup nie zostanie zrealizowany, jeśli pożyczkodawca nie udzieli Ci pożyczki lub jeśli po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej, nie wykonasz kolejnych kroków polegających na weryfikacji tożsamości i zatwierdzeniu warunków umowy o pożyczkę za pomocą otrzymanego kodu SMS.

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z wnioskiem lub chcesz zapłacić w inny sposób: napisz na: akademiakobido@gmail.com – pomożemy. 

Aby zrealizować zakup w inny sposób, możesz wrócić do sklepu i wybrać inną formę płatności.`

Aby zrealizować zakup w inny sposób, możesz wrócić do sklepu i wybrać inną formę płatności.`